Medya İlişkileri !

Firmanın kendi politikaları, misyon ve vizyonları hakkında medyayı bilgilendirmesine denir.

Medya İlişkileri Nedir?

Medyayı firma ile ilgili sürekli bilgilendirmek

Medya İlişkileri Hizmetleri Nedir?

Medya ilişkileri konusunda hizmet satın almak

Medya İlişkileri Hizmetleri Size Neler Katacak?

Rakiplerinizin bir adım önüne geçin

Medya İlişkileri Nedir?

Eğer en başarılı on markayı düşünseydiniz her birinin ortak özelliğinin medya ilişkilerinin kuvvetli bir şekilde yönetilmesi olduğunuzu fark ederdiniz. Firmaların ürettikleri ürün ya da hizmetlerin kalitesi büyük önem arz etse de kitlesi ile kurduğu ilişkiler de en az o kadar önemlidir. Bu ilişkiler kurulurken çeşitli yollar tercih edilebilir, ancak medya bu noktada önünüze çıkacak en etkili yollardan biridir.

Medya İlişkileri Hizmetleri Nedir?

Medya ilişkileri tek yönlü olmadığı ve bir süreç içerdiğinden ötürü siz ürün ve hizmetlerinizin arzına odaklanırken sizin adınıza bu işleri yürütecek oluşumları tercih etmek daha verimli ilişkiler kurmanıza imkân sağlar. Size bu hizmetleri sağlayacak oluşumların marka kimliğinizi merkezinde tutup size en uygun strateji ve yol haritalarını belirlemesi ve harekete geçmesi ile alacağınız hizmetin süreci başlar. Sonuçları somut bir şekilde hemen elde edilmeyecek olsa bile markanıza kazanımları çok yüksek olacaktır.

Medya İlişkileri Hizmetleri Size Neler Katacak?

Firmanızı da bir birey gibi düşünmek yerinde olur. Aynı insan ilişkilerinde olduğu gibi sağlıklı bir iletişim markanıza birçok şey katabilir. Bunlardan bazıları şöyledir:

01.

Rakiplerinizin önüne geçin: Her pazarda var olan rekabet ortamında medya ilişkilerini sürekli tutmak size rakiplerinizin önüne geçme şansını verecektir.

03.

Kitlenizi genişletin: Medya daha çok insanlara ulaşma yolunda önünüzde açılan bir kapı görevi görür.

02.

Sınırları ortadan kaldırın: Günümüz medyası uluslararası işlev göstererek sınırları ortadan kaldırır.

04.

İmajınızı destekleyin: Etkili medya ilişkileri imajınızı destekleyecek ve iyi etkileyecektir.

Medya İlişkileri Hizmetlerinde Neden Hibrit Medya?

Her ne kadar bu bir süreç olsa da Hibrit Medya bu süreci gerektiği gibi yönetme ve size en uygun stratejileri ile yol haritalarını oluşturmakta ısrarcıdır. Gelin profesyonel ekibimiz ile medya ilişkilerinizi sizin adınıza en iyi noktaya taşıyalım.

Sıkça Sorulan Sorular

Her platform, hedeflerinize ve kampanya için seçilen reklam birimine göre değişen farklı sosyal medya reklam ücretleri sunar. Görüntüleme başına maliyet için, birisi reklamınızı her görüntülediğinde ücretlendirilirsiniz. Her sosyal medya platformunun görüntüleme sayısı hesabı farklılık gösterebilir. Toplam bütçe belirlemek kampanyanızı otomatik olarak her gün ortalama bir tutar harcayacak şekilde ayarlar. Yani, sosyal medya reklam bütçesi belirlediniz bir teklif seçeneği sayesinde ufalabilir ve kampanyanız size para tasarrufu sağlayacak şekilde optimize edilebilir.

Her platform, hedeflerinize ve kampanya için seçilen reklam birimine göre değişen farklı sosyal medya reklam ücretleri sunar. Görüntüleme başına maliyet için, birisi reklamınızı her görüntülediğinde ücretlendirilirsiniz. Her sosyal medya platformunun görüntüleme sayısı hesabı farklılık gösterebilir. Toplam bütçe belirlemek kampanyanızı otomatik olarak her gün ortalama bir tutar harcayacak şekilde ayarlar. Yani, sosyal medya reklam bütçesi belirlediniz bir teklif seçeneği sayesinde ufalabilir ve kampanyanız size para tasarrufu sağlayacak şekilde optimize edilebilir.

Mevcutta kullandığınız bir CRM sisteminiz var ise reklam hesabını CRM’e bağlayabiliyoruz. Bu sayede CRM sisteminde mevcut tüm müşteri datanızı ve yeni eklenecek tüm yeni müşteri kartlarını sosyal medya reklam hesabına otomatik eşleştirmelerini bu entegrasyonla gerçekleştiriyoruz. Bu entegrasyon sayesinde sistem otomatik olarak CRM müşteri iletişim datası oluşturup müşterilerinizin sosyal medya hesaplarını arka planda eşleştirmeye başlar.

İlk olarak doğru yapılandırılmış bir reklam hesabınızın olması gerekir. İkinci olarak mükemmele yakın hedef kitle analizlerinin yapılarak reklamların optimizasyonu en iyi şekilde kurgulanan reklam setlerine sahip olmanız gerekmektedir. Üçüncü olarak reklamlarınızın herhangi bir ödeme ya da bakiye problemleri ile sıkça karşılaşmıyor olması (Düzenli ödemelerin yapılıyor olması) gerekmektedir. Dördüncü olarak reklamlarınızda reklam ilkelerini ihlal edici ya da gösterim performanslarını etkileyici teknik gereksinimlerden uzak olması gerekir. Beşinci olarak sosyal medya reklamlarının ana platformu ve esas verinin sahibi facebook olduğundan, mağaza puanlarınızın ve müşterilerinin size sorduğu sorulara dönüş hızınızın maksimum düzeyde olması gerekmektedir.

hibrit-hakkimizda
💬 İletişime Geçelim!
or scan the code