Brandıng
Günümüzde birçok marka pazarda rekabet içerisinde yerini alıyor. Peki bu markaları rekabet ortamında daha üstün kılan faktörler nelerdir? Bu noktada “Branding” (Markalaşma) terimi ile karşı karşıya kalıyoruz.
Branding Hizmetleri Nelerdir?
Branding Hizmetleri Size Neler Katacak?
Branding Hizmetlerinde Neden Hibrit Medya?
Her platform, hedeflerinize ve kampanya için seçilen reklam birimine göre değişen farklı sosyal medya reklam ücretleri sunar. Görüntüleme başına maliyet için, birisi reklamınızı her görüntülediğinde ücretlendirilirsiniz. Her sosyal medya platformunun görüntüleme sayısı hesabı farklılık gösterebilir. Toplam bütçe belirlemek kampanyanızı otomatik olarak her gün ortalama bir tutar harcayacak şekilde ayarlar. Yani, sosyal medya reklam bütçesi belirlediniz bir teklif seçeneği sayesinde ufalabilir ve kampanyanız size para tasarrufu sağlayacak şekilde optimize edilebilir.
Her platform, hedeflerinize ve kampanya için seçilen reklam birimine göre değişen farklı sosyal medya reklam ücretleri sunar. Görüntüleme başına maliyet için, birisi reklamınızı her görüntülediğinde ücretlendirilirsiniz. Her sosyal medya platformunun görüntüleme sayısı hesabı farklılık gösterebilir. Toplam bütçe belirlemek kampanyanızı otomatik olarak her gün ortalama bir tutar harcayacak şekilde ayarlar. Yani, sosyal medya reklam bütçesi belirlediniz bir teklif seçeneği sayesinde ufalabilir ve kampanyanız size para tasarrufu sağlayacak şekilde optimize edilebilir.
Mevcutta kullandığınız bir CRM sisteminiz var ise reklam hesabını CRM’e bağlayabiliyoruz. Bu sayede CRM sisteminde mevcut tüm müşteri datanızı ve yeni eklenecek tüm yeni müşteri kartlarını sosyal medya reklam hesabına otomatik eşleştirmelerini bu entegrasyonla gerçekleştiriyoruz. Bu entegrasyon sayesinde sistem otomatik olarak CRM müşteri iletişim datası oluşturup müşterilerinizin sosyal medya hesaplarını arka planda eşleştirmeye başlar.
İlk olarak doğru yapılandırılmış bir reklam hesabınızın olması gerekir. İkinci olarak mükemmele yakın hedef kitle analizlerinin yapılarak reklamların optimizasyonu en iyi şekilde kurgulanan reklam setlerine sahip olmanız gerekmektedir. Üçüncü olarak reklamlarınızın herhangi bir ödeme ya da bakiye problemleri ile sıkça karşılaşmıyor olması (Düzenli ödemelerin yapılıyor olması) gerekmektedir. Dördüncü olarak reklamlarınızda reklam ilkelerini ihlal edici ya da gösterim performanslarını etkileyici teknik gereksinimlerden uzak olması gerekir. Beşinci olarak sosyal medya reklamlarının ana platformu ve esas verinin sahibi facebook olduğundan, mağaza puanlarınızın ve müşterilerinin size sorduğu sorulara dönüş hızınızın maksimum düzeyde olması gerekmektedir.